Wednesday 30 September 2009

ini itu situ

i guess ill have to upload other things later.
couldn't post up pictures.

thank GOD Ryan came and his adobe version works on my com. cs3 no longer works in the com for me. Another Ducky version came along ehhehe , thank you ducky and max for helping me with com stuffs too in Msia!



* *****************************************************************************

nama surname i ditukar dgn nama akhir cina .
kesalahan yang kecil itu dah menjadi masalah besar akibatnya tidak dapat buka account bank aku.

college----------- bank----------------rumah

aku asyik pegi dan balik kerana masa appointment yang berlainan ( banyak orang apply juga)

2-3 aku buat pembetulan kepada nama aku.

sekarang di uk nama aku menjadi

nama pertama. nama tengah ( nama cina). nama keluarga cina


********************************************************
DINNER


We ate spaghetti and cabbage for dinner cooked by Ryan, Rachel, washed dishes by me : P.